Uw productinformatie wordt geautomatiseerd vanuit een PIM (Product Information Management) systeem op uw webshop geplaatst. Snel, geautomatiseerd en altijd up-to-date. Heeft u nog geen PIM? Dan adviseren wij het Catalogger PIM systeem, maar het productassortiment overnemen vanuit het ERP of Excel is ook mogelijk.
Productgegevens zoals (klantspecifieke) prijzen, staffels en voorraad die in uw shop worden getoond komen vaak vanuit het ERP systeem. Er zijn verschillende mogelijkheden om gegevens tussen het ERP en de webshop automatisch uit te wisselen. Met een webservice koppeling voor real-time informatie of door middel van export-import voor informatie die minder frequent wijzigt.
Koppel het ERP systeem van uw klant aan uw webshop. Vanuit hun eigen ERP kunnen uw klanten via een OCI link direct toegang krijgen tot uw webshop, om zo eenvoudig producten te zoeken en bestellen. Daarbij worden de eigen prijzen getoond. Na het vullen van de winkelmand komt de order in het ERP systeem van uw klant te staan. Uw klant heeft dus meteen de inkooporder die na goedkeuring direct aan u kan worden doorgestuurd.
Ontvang als eerste het laatste nieuws en exclusieve aanbiedingen via onze nieuwsbrief.
Essebaan 65a
2908 LJ Capelle a/d IJssel
Nederland
+31-10-2642323
info@guidance.nl
+31-10-4518172
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.